zaterdag 26 juli 2008

Wat heb ik vandaag gedaan?????


Vandaag heb ik een blog aangemaakt. Dat was ik al heel lang van plan, maar het kwam er maar nooit van. Dus nu de stoute schoenen maar aangetrokken en ermee begonnen. Best wel moeilijk hoor, want wat is nu echt vermeldenswaard. Weet je, we gaan het gewoon proberen.
Deze week heb ik meegedaan aan de Connected swap van Stampinback. Ik vond het een hele uitdaging, want je kunt niet zomaar in het wilde weg aan de gang gaan. Ik denk dat ik ook wel vaak met de handen in het haar zal zitten, net als de heer op de ATC's. Maar al doende leert men.

What did I do today??? Well, I started a blog. I had been planning this for a long time, but it never happened. So, today I took the plunge. This past week I participated a Connected-ATC swap. It was quite a challenge, because it is not that easy, because you keep thinking what to do now and what to tell people. I am sure I will be at my wit's quite often, like the gentleman on the ATC. But we can learn.

Was habe ich heute gemacht??? Heute habe ich ein Blog angefangen. Das hatte ich schon lange vor, aber ich kam nicht dazu. Aber heute dachte ich: Weshalb nicht gleich damit angefangen. Vergangene Woche habe ich mich angemeldet beim Connected-ATC swap. Einfach ist es nicht, denn man soll gut nachdenken was man so alles schreibt und erzählt und ich fürchte daß ich oft, wie der Herr auf dem ATC hier, nicht weiss weder ein noch aus. aber man lernt jeden Tag.

Geen opmerkingen: