zaterdag 26 april 2014

Voor Anne

Anne is donderdag 6 jaar geworden. Groot feest natuurlijk, maar voor ons is het vandaag feest. Op \zondag is het veel gemakkelijker om op verjaardagsvisite te gaan, toch?
Ik heb woensdag een kaart voor haar gemaakt en aan haar gegeven. Mocht ze echt pas donderdagmorgen open maken.


De kaart met de poes gaf ik dus donderdag. De poes moet natuurlijk een beetje op Zappa lijken met al die kleurtjes rood en oranje. Ik had het plaatje al een tijdje klaarliggen en vond het tijd worden dat ik die stapel half/af kaarten eens echt af ging maken. Mijn nieuwe embossingfolder gebruikt en een stukje verjaardagshoedjespapier. Ook een nieuwe aanwinst van StampinUp. Zie nu dat ik voor beide kaarten dezelfde embossingfolder heb gebruikt. Want ja, die tweede kaart, daar stop ik het cadeautje in als we vanmiddag  acte de prĂ©sence gaan geven, Ze wil graag geld, want ze wil een spelcomputer opsparen. Goed doel toch? In dit tasje kan ik mooi wat geld stoppen.

Geen opmerkingen: