maandag 24 augustus 2015

Rindert 9 jaar

Vandaag wordt mijn kleinzoon Rindert 9 jaar. Voor zijn nieuwe slaapkamer heb ik hem een tijdje geleden een nieuw dekbedovertrek gegeven met daarop een dinosauris. Het leek me wel leuk om de kaarten voor zijn verjaardag ook in dino-stijl te maken.
Omdat ik ook altijd een kaart voor mijn moeder maak om te versturen, heb ik er dus 2 gemaakt.

Ze zijn wel een beetje scheef gescand, daar lijk ik kampioen in te zijn. De bovenste kaart is een beetje bijzonder. Als je de voorzijde terugklapt zie je daarop het skelet van de dino. Het is een soort mica wat ik daarvoor heb gebruikt. Ik had nog maar een klein stukje, net genoeg voor deze kaart, maar ik ga het wel bijkopen, want in de set stempels van Stampin Up "No Bones about it" zitten 4 verschillende dino's en hun skelet.

Geen opmerkingen: