donderdag 14 september 2017

Veelzijdige kaart

Vorige week heb ik een tamelijk eenvoudige kaart gemaakt. Omdat ik geen Whisper White papier meer had, heb ik voor de kaart die ik heb gemaakt Blushing Bride kaartpapier gebruikt. Ik wilde hem maken voor een Duitse penvriendin en hem voor haar verjaardag sturen.

Het lijkt best een ingewikkelde kaart maar is dat niet.
Vandaag wilde ik een kaart maken voor een 45 jarige huwelijksdag en ik bedacht dat ik voor die kaart dezelfde materialen kon gebruiken.

Op deze kaart heb ik geen steentjes gebruikt. De cijfers heb ik gestempeld en daarna met framelit-dies uitgestanst. Op internet had ik even opgezocht welke kleur er voor 45 jaar huwelijk stond. Dat is saffier. Ik heb nog een kleur Brilliant Blue en die vind ik wel een beetje op saffier lijken. Toch vond ik het een beetje simpel en ik heb toen met een potje glittergel de cijfers bedekt, waardoor je een leuk glitter effect krijgt.

Geen opmerkingen: