zaterdag 15 maart 2014

kaarten gemaakt

Afgelopen vrijdag heb ik 2 kaarten gemaakt. Bij allebei de kaarten was een beetje haast geboden. De eerste moest voor ik 's morgens naar mijn werk ging. Hij is bestemd voor een stel dat maandag op vakantie naar Curacou gaat. Een vliegtuig, een paar palmbomen en binnenin heb ik eens tempel gebruikt dat ik donderdag op de Knotsgekke Kaarten Dagen in Den Bosch bij Ludiec heb gekocht.


's Middags nog een kaart gemaakt voor Sister Damien, een gepensioneerde non die ik bij Harry en Margriet in Newcastle heb leren kennen. Ze is 29 maart jarig dus daar was haast bij geboden, want de post naar Australie doet er toch wel zo'n 14 dagen over. Ik heb een craftable van Marianne Design gebruikt en met rub-ons goudkleurig opgepoetst. Een vintage foto uitgezocht en er nog een samengesteld bloemetje op gepl
De achtergrond met een mebossingfolder bewerkt en er ook een beetje een oud kleurtje aan gegeven.
akt.

Geen opmerkingen: