woensdag 19 maart 2014

kaarten voor An

An is een oude nicht van mijn man. Gisteren is ze 94 geworden en afgelopen zondag heb ik haar bezocht. Ze was erg verdrietig, want haar vogeltje was de nacht ervoor overleden.
Ik maak voor mijn moeder ook altijd een kaart en ik vond dat een soort vintage kaart wel toepasselijk was.
Stempel is ouwetje van Stampinback, maar hij blijft mooi. Voor de bloemetjes heb ik een greep in de voorraaddoos gedaan om er een beetje variatie in te brengen. Het dessinpapier is van Stampin Up.

Zelf heb ik een kaart met een vogeltje gestuurd, dat leek me ook wel toepasselijk. An krijgt van de dierenarts een nieuw vogeltje. Ze twijfelt er nog over, maar ik denk dat het wel goed voor haar is.
Papier is van Stampin Up, het vogeltje ook. Gestempeld op gedessineerd papier en uitgestanst. De takjes zijn van Joy. Ik heb er met een paper pen wat bloemetjes op gedaan

Geen opmerkingen: